سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 نکته درباره شیائومی می‌میکس‌آلفا+عکس


 

  • 10 نکته درباره شیائومی می‌میکس‌آلفا+عکس
    آفتاب‌‌نیوز :

    10 نکته مهم درباره موبایل شیائومی می میکس آلفا را در ادامه بخوانید:

    1. شیائومی می میکس تلاشی است در راستای نسل جدید گوشی‌های تاشو. می میکس آلفا اما برگ برنده عجیبی در مقایسه با دیگر تلفن‌های هوشمند تاشو دارد. نمایشگر این تلفن هوشمند دور تا دور آن را پوشانده و در مراسم رونمایی از این تلفن هوشمند مسئولان شیائومی اعلام کردند در می میکس آلفا نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی 180.6 درصد است و بخش‌هایی از این گوشی که توسط نمایشگر پوشانده نشده (مانند بخش فوقانی و پایینی) از تیتانیوم باکیفیت ساخته شده‌اند که وزن کمتری نسبت به فولاد ضدزنگ دارد.

    10 نکته درباره شیائومی می‌میکس‌آلفا+عکس

    2. ویژگی عجیب می میکس آلفا به اینجا ختم نمی‌شود. چرا که این تلفن هوشمند دارای دوربین عجیب 108 مگا پیکسلی است. اگر بخواهید بدانید این 108 مگا پیکسل به چه معناست باید بدانید که دوربین پرچم‌دار جدید شیائومی می‌تواند عکس‌هایی با رزولوشن 12032 در 9024 ثبت کند.

    3. ویژگی دیگر می میکس آلفا این است که در کنار آن دوربین با کیفیت، دوربین 20 مگاپیکسلی اولترا واید دارای توانایی ثبت عکس ماکرو و دوربین تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری هم دیده می‌شود.

    4. اما یکی از نکات جالب درباره این تلفن هوشمند این است که دیگر نیازی به دوربین سلفی ندارد. به این معنا که کاربر می‌تواند به راحتی گوشی را برگرداند و از دوربین‌های اصلی به عنوان دوربین سلفی استفاده کند!

    5. اما دکمه‌های فیزیکی در تلفن‌های هوشمند و نحوه جایگذاری یا حذف تدریجی آنها نیز یکی از مواردی است که در گجت‌های اینچنینی مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد. در می میکس آلفا غیر از دکمه پاور در قسمت بالایی این تلفن همراه از هیچ دکمه فیزیکی استفاده نشده است.

    6. با توجه به به جنس نمایشگر این تلفن هوشمند یکی از نکاتی که مورد توجه کارشناسان و حتی افشاگران تلفن‌های هوشمند قرار گرفته، میزان مصرف انرژی این تلفن هوشمند است. آنطور که در مراسم رونمایی از می میکس آلفا اعلام شده این گجت دارای باتری 4050 میلی‌آمپر ساعتی است که با استفاده از شارژر 40 واتی می‌تواند سریع شارژ شود.

    10 نکته درباره شیائومی می‌میکس‌آلفا+عکس

    7. یکی از نکات جالب در طراحی این تلفن هوشمند همکاری شیائومی با شرکت سامسونگ در طراحی و تولید دوربین 108 مگا پیکسلی است. آنطور که در مراسم رونمایی از این تلفن هوشمند مطرح شده دوربین 108 مگا پیکسلی پرچمدار جدید شیائومی ساخت شرکت سامسونگ است.

    8. شیائومی از حسگرهای فشاری در کناره‌های دستگاه برای انجام کارهایی نظیر بالا و پایین کردن ولوم صدا استفاده کرده است. البته شیائومی می‌گوید در می میکس آلفا از هوش مصنوعی ویژه و حسگرهای مخصوص بهره برده است تا امکان لمس ناخواسته‌ی کناره‌ها غیرممکن شود.

    9. گفته می‌شود این تلفن هوشمند یک دستگاه مفهومی است و هنوز برنامه دقیقی برای ورود آن به بازار اعلام نشده است.

    10. برآورد قیمت این تلفن هوشمند از سوی کارشناسان صنعت تلفن‌های هوشمند حدود 2800 دلار یا 19999 یوآن برآورد شده است.

    10 نکته درباره شیائومی می‌میکس‌آلفا+عکس