سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتشار کتاب‌هایی درباره تربیت جنسی و محیط‌ زیست


 

  • انتشار کتاب‌هایی درباره تربیت جنسی و محیط‌ زیست

    کتاب‌های «غریبه‌های مشکوک» نوشته لیندا والوورد جرارد با ترجمه جواد کریمی و «متهم ردیف اول، قونقورو» نوشته معصومه یزدانی منتشر شد.

    به گزارش ایسنا، کتاب «غریبه‌های مشکوک» نوشته لیندا والوورد جرارد با ترجمه جواد کریمی و تصویرگری هلن کوگانچری در 32 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 8000 هزار تومان در انتشارات نردبان (شرکت انتشارات فنی ایران) عرضه شده است. این کتاب برای گروه سنی «ب» (سه سال اول دبستان) و «ج» (سه سال پایانی دبستان) مناسب است.

    در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: اطراف تو آدم‌های زیادی هستند که آن‌ها را نمی‌شناسی؛ به این آدم‌ها می‌گوییم غریبه. خیلی از آن‌ها مهربان هستند اما بعضی از آن‌ها حس خوبی به تو نمی‌دهند، ممکن است با دیدن آن‌ها مضطرب و ناراحت شوی. این ناراحتی یک علامت است؛ یعنی باید بیشتر مراقب باشی.

    تا به حال فکر کرده‌ای اگر غریبه‌ای اطراف مدرسه‌تان ببینی باید چه کار کنی؟ اگر او از تو خواست سوار ماشینش بشوی باید چه‌کار کنی؟ تا به حال برایت اتفاق افتاده که وقتی در خانه تنها هستی غریبه‌ای تماس بگیرد؟

    با خواندن این کتاب یاد می‌گیری که در موقعیت‌های مختلف با غریبه‌ها چه رفتاری داشته باشی.

     همچنین کتاب «متهم ردیف اول، قونقورو»  نوشته معصومه یزدانی با تصویرگری غزاله بیگدلو در 120 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 17 هزار تومان در گروه نردبان سبز (حفظ محیط زیست) انتشارات یادشده راهی بازار شده است. این کتاب برای گروه سنی «ب» (سه سال اول دبستان) و «ج» (سه سال پایانی دبستان) مناسب است.

    در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: خاله گوولی تلفنی را که بغل شیشه بود برداشت و گفت: «سلام و ترشی سیر سرکه! سلام و خرمالوی گس نرسیده! اصلا... سلام و قره‌قوروت سوخته! تو خانوادمون سابقه‌دار نداشتیم که حالا داریم. آخه من جواب روح ساچمه ساچمه‌ای مادر بیچاره‌ات رو چی بدم؟»

    دوست داری ماجراهای یک خرس نوجوان زندانی را که یک خاله بی‌اعصاب دارد بخوانی؟ پس ورق بزن.

     انتهای پیام